Wednesday, January 26, 2011

Sepintas 2010

Such a short year.... Basically, itulah 2010... masa yg terlalu singkat.. sebenarnya, 2010 tetap ada 365 hari macam tahun2 lain, but The SPM made it kind a short and packed.... tution everyday.... alhamdulillah ahad xde kelas, tp kadang2 still ada gak...

A very sweet year... betullah orang kate sweet 17... macam2 pengalaman baru aku timba... sarat dengan suka dan duka... dan setiap senyuman, ketawa, dan deraian air mata, mematangkan diri ini...

Alhamdulillah, pada 23 Oktober 2010, yaya dah graduate... =) cikgu fizik aku, cikgu halim dah buat aku dan rakan2 sekelas berjanji yang graduasi itu tidak akan menjadi graduasi yang pertama dan terakhir... I'll try my very best sir!!! tp kalau nak diikutkan, ni graduasi yang ke-2, masa tadika dulu dah graduate dah... kikiki

Tanggal 23 November, hari yang paling mendebarkan.... pd 22 november, banyak mesej telah aku terima yg mengandungi kata2 semangat... thanks guys... tak kurang jaga soalan spot yang aku terima... terima kasih banyak2 kepada cikgu BM sy di tusyen TNB, soalan spot beliau masuk... dan sy rasa sy dah buat yang terbaik... As for me.... BM ok, BI, kantoi sikit, Math, ok, PI ok, AddMath boleh la...Sejarah, paling best... boleh dikatakan kebanyakan soalan spot x masuk... tp berkat ilmu di dada, alhamdulillah boleh jawab... kimia ok, fizik... tak confiden sgt... bio... i am very sorry pn faizah.... i've did my best....

8 dis 2010.... paper bio menutup tirai SPM.... MERDEKA!!!

jap nak pi amik adik balik sek....
To be continued...

No comments: