Wednesday, March 28, 2012

Encik Final Exam...

Wahai encik final,tolonglah berbaik dengan saya..
Saya tgh berusaha untuk memenangi hati awak, Encik Final... 

Di saat ini sy berharap xde sesiapa datang bilik saya
 sebab bilik ni macam baru lepas mengalami 
book avalanche..

Sy pndang kiri, susunan buku rujukan menghalang pandangan.. 
Menoleh ke kanan, dgn harapan dpt tengok langit yg cantik dari tingkap, 
pandangan terhijab oleh timbunan 
lecture note, tutorial, soalan test, past years, dan macam2 lg...

Nak mengelakkan daripada terdengar panggilan sang katil
saya meletakkan beg2 yang saya ada di atas katil..
Manusia ni lemah, 
bak kata prof Sahar.. 
Dua kulit kecil yg ada kat mata(kelopak mata) 
mampu menarik seluruh kepala ke bawah..
(tersengguk-sengguk..)
Segagah mana pun manusia ni,
kadang2 tewas gak pada mata ni..

Encik Final.. 
Saya berharap pada awak ye.. 
Tolong jangan kecewakan saya.. 
I like you, Encik Final.. I hope you like me too..

Till Then..
Live Brave Be Bold..
xoxo Encik final..

No comments: