Saturday, December 1, 2012

Terkilan

Just nak luahkan rasa yang terbuku di dada ni.. Walaupun tatkala mata bertentangan, bibir ini pantas menguntumkan senyuman.. Walaupun bila mereka berkata pasal hal tersebut, aku masih membalasnya dengan senyuman.. Hakikatnya, diri ini terkilan.. Aku kesal yang 3 bulan aku luangkan mempunyai pengakhiran sebegini rupa.. Sedih.. Namun aku x mampu untuk menyuarakannya, takut2 ada yang tersentap lak nanti.. Aku sedar di mana kedudukanku..
Yep.. X dinafikan, perkara yang penting ialah komitmen.. Tapi kalau kita bagi komitmen yg x berbelah bagi pun, kalau rasa macam x dihargai, sapa yang x sentap.. Org yg jarang2 ada, lebih dihargai.. Nak buat camne.. Mereka individu2 hebat.. Aku x mampu bersaing dgn mereka..
Just nak bagi tau.. Aku ni manusia.. Flawed in many ways.. Aku pun ada hak nak tersentap..
The three months i've spent is not nothing.. The memories are meaningful.. However, i regret the way it ended.. I hope it'll be better next year..
*fakesmile*
Till then..
Sorry to take your time..
Live brave be bold..

2 comments:

Anonymous said...

la...nape sedey sedey ni yaya?

Fatin Nur Nadia said...

Saje je nak tersentap sikit.. Tapi dah okay dah.. Next year I'll fight for my spot!!