Tuesday, May 17, 2011

I've Decided n Updates of Me

I've decided to go with Foundation in UM due to several factors that not necessary to be stated here..
29 haribulan, lapor diri.. x lama dah tu... Doakan semuanya ok...
Kawan2 Yaya yang lain, ada yang stick dgn matrikulasi, ada gak yang teruskan dengan UPU..
Yaya currently sedang melengkapkan dokumen2 yg necessary untuk masuk UM.. Benda yang paling memeningkan kepala buat masa ni, ape no matrik Yaya? Camne nak buat pembayaran, kalau no matrik x tau.. no matrik tu no pendaftaran pd surat tawaran ke???

Next, practically, today Lee DeWyze will be at Subang Parade.. I really wish to be there.. But it seems kinda impossible, at first, my mom allowed me n my sis to be there, then, she changed her mind, my bro must be there with us too.. Its all up to him... I don't know what to say... May what happens next is the best thing for each n everyone of us... If i can't be there, i'll just stay home... Watching Tv... Mister Maker n Pete from boogie beebies are always there... =)

Finally, Yaya dah beli buku Sutera Bidadari!!! Agak terkejut gak, bila ke MPH, n Found out that its price is Rm22.. But i bought it... Jangan risau, macam yang yaya janji, Yaya xkan baca buku tu selagi tak habis baca buku Nafas Terakhir... Plastik buku tersebut pun Yaya x bukak lg tau.. Even sinopsis kat belakang buku tu pun Yaya x baca betul2 lg, sekadar melirikkan pandangan jer... =)

No comments: