Saturday, May 7, 2011

Off To Perlis

Me n my family is going to Perlis for my brother's graduation.. But my sister, Sofia won't be around coz she had to stay in KL because she had exam... My lil bro n sis skip schools..
Perlis... apa yang best kat sana?
Ape lg, padang besar la... Tapi yang x bestnye, Yaya kehilangan wang yang dikhususkan untuk shopping di sana, so apa yg bleh Yaya buat cume cuci mata, harapkan dana yang tak berkunjung tiba... Camne la duit bleh tercicir.. Nak buat camne, dah takdir, takde rezeki Yaya kot, Yaya redha... At least, i still can enjoy the scenery of beaches, n sugar cane field and greening paddy field..

Yaya dah print out surat tawaran Asasi UM... Yaya dpt kolej ke-12... Tarikh lapor diri, 29 mei... quite late than matriculation... But, i'm still undecided..

P/s : Hari ni, Howie D kat Yokohama.. For his new single, 100... Teringin nak dengar... And the countdown to 17 may is on, Lee DeWyze!!! I've talked to my parents but still, no response... but i'm not giving up yet... Wish me luck

No comments: