Thursday, February 17, 2011

SPM 2010

Assalamualaikum

hampir 2 bulan dah berlalu sejak habis paper bio 8 dis lalu... Hari ini, aku dikejutkan oleh mak cikku, yang mengatakan bahawa keputusan SPM akan diumumkan pada 21 feb 2011.... Aku tahu itu tidak benar.... Sebabnya ibuku terlebih dahulu memberitahuku bahawa keputusan STPM yang akan diumumkan pada 21 hari bulan.... bulannya aku x sure... either feb or march.. Baru sekejap tadi, sahabatku, Nurul Adnin bertanya tentang hari result diumumkan, lalu aku bertanya kepada ibuku, untuk kepastian... Ibuku mengatakan bahawa keputusan akan diumumkan pada 23 Feb 2011.. iaitu, rabu minggu depan... Congrate folks.... its just around the corner... Tak bestnye, masa tu, aku belum dapat lesen, tak boleh nak drive to school.... =(

I AM AFRAID....

At this moment, i wanted to draft my speech after receiving the result...

Maaf... Maaf... Maaf... Terutamanya kepada ibu bapa saya, dan guru2 yang ternyata telah saya kecewakan... Ini yang terbaik boleh saya buat... Maaf kepada Pn Faizah kerana menghancurkan harapan cikgu yang menggunung... Kepada En Halim... Maaf, saya tahu cigu kecewa, ini yang terbaik... saya yang salah... Untuk bi, bukan salah miss Shahrini... its my bad.... i am the one who lazy.... sorry.... Sej, sya dah buat sehabis baik, cikgu Maimon... Add math, saya nak ckp terima kasih pd En Zahrin, sbb ajar sya, ini yang mencerminkan usaha sy setelah ckgu ajar, Ckgu Ikram, maaf anadai ini tak cukup, sy dah cuba... Math... Sayang cikgu Rosni.... Terima kasih sebab ajar saya, tp rasanya, skill2 math sy dah tumpul, skarang nie... Bm.... Kepada cikgu hanisah, ini yang terbaik dari saya... Maaf andai tak memuaskan... Pendidikan Islam, Kepada guru kelasku, en Khairulanuar... sy dah buat sehabis baik di samping membuat nota2... ini terbaik dari sy....

Terima kasih dan kemaafan sy pohon dari dasar hati sy... Sayang semua cikgu2.. andai saya berjaya, ni jasa semua cikgu... termasuk cikgu sek ren... Cikgu Mazriati, cikgu Aseelawati, staz Shahir, Cikgu Shaari, Cikgu Hakimi, Ustazah Hasniyati, Cikgu Shahrim, Cikgu Siti Basrah, Cikgu Nazri, dan cikgu2 lain...

Assalamualaikum

No comments: