Monday, June 20, 2011

Kerdilnya Diriku

Hari ni aku melalui tutorial pertamaku di PASUM.. Hmmmm.. Untuk tutorial, Asasian semua dibahagikan ke dalam beberapa kumpulan.. Aku kumpulan mane, x payah cakap la ek.. .. Ahli2 kumpulan yg lain semuanya hebat2 belaka.. Ada dr MRSM, Sekolah Menengah Sains, Sekolah Agama pun ada.. Aku, cuma dari sekolah harian biasa.. Rasa kerdil sungguh.. dan kesepian mula melanda diri...
Hari ni, first time ke kuliah, x berteman.. sendirian...
Harap2 keadaan ini xberterusan.. Tolonglah.. 6 bulan kot..

Ya Allah, bantulah diri ini.. Aku hambamu yang kerdil.. Tujukkanlah aku jalan yang terbaik buat diriku.. Aku x ingin mengecewakan sesiapa ya Allah, seperti mana yang telah aku lakukan ketika SPM dulu.. Hilangkanlah rasa x mampu ini dari dalam diriku.. Bantulah aku ya Allah.. Kurniakanlah aku kekuatan dan keberanian.. Amin Ya Rab al-Alamin..

No comments: